luni, 8 martie 2010

Ne-am civilizat si noi (in curand punem poze si la acest articol)

Azi jumatate din echipa a fost la ceea ce se numeste un Game Lounge.E un loc foarte distractiv(care poate crea dependenta:)) plin de console si imbibat cu mirosul jocurilor noi.Pentru cititorii din galati locatia e mai ascunsa dar merita(in tiglina 2, langa liceul 9).Avand in vedere ca am stat o ora care a trecut ca o vesnicie(ceea ce a fost bine:)) am ramas impresionati de diferentele nu doar grafice dintre cele 4 platforme de gaming:PC-ul,Xbox-ul,PS3-ul si wii.Experienta de gameplay e mult mai cuprinzatoare avand in vedere faputl ca joci cu un prieten care e langa tine (nu la 100km in fata unui al PC) si te indulceste cu vorbele lui cand pierde in fata ta(tu fiind total amuzat de cat e nexperimentat e prietenul pe care tu credeai ca mai stie si el sa joace cate un joc).Faptul ca am dat banii a meritat din plin avand in vedere ca o ora(care pt echipa a trecut ca 10) era 5 lei, dar va puteati combina dand 4 lei si 4 lei (voi fiind 2 ) si sa jucati in paralel la o consola un joc gen Street Fighter 4.Fiind prea absorbiti de experienta am uitat sa facem poze.....o sa apara si ele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu